نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2130
-
الف
+

با بازیگر نقش «رامین» در سریال «دل دار» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «سجاد دیرمینا» بازیگر سریال «دل دار» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سجاد دیرمینا» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد هنرنمایی وی در سریال های در حال نشر «دل دار» و «خانه امن» هستند؛ در 4 قوس (آبان)سال 1364 در «آستانه» واقع در استان گیلان به دنیا آمده است.

سجاد دیرمینا

وی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات و ماستری (فوق لیسانس) کارگردانی از دانشگاه هنری معماری تهران می باشد و از جمله هنرمندانی است که در هر سه زمینه تیاتر و تلویزیون و سینما فعالیت داشته است.

از سال 1381وارد عرصه بازیگری شد و در نمایش هایی چون «فریادها و نجواهای دختر ترسا»، «خواستگاری سه و نیلوفرهای آبی» ایفای نقش کرده است.

سجاد دیر مینا

در همان سال 81 که 17 ساله بود با سریال تلویزیونی «ماه خوبان» به کارگردانی «مریم امینی» برای شبکه باران استان رشت مقابل کمره رفت.

سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» سال 1392 اولین تجربه دیرمینا در شبکه های سراسری تلویزیون ایران بود.

سجاد دیر مینا

بازی در سریال های «نجلا»، «حرفه ای»، «خانه امن»، «سایبر»، «عمودی ها»، «ستایش 2»، «سارق روح» و «سایه بان» از دیگر آثار موفق وی می باشد.

سجاد دیرمینا سجاد دیرمینا همچنین سال 1388 در فلم سینمایی «میان ماندن و رفتن» به کارگردانی «بهروز شعیبی» ایفای نقش کرد و با هنرمندانی همچون «محمود جعفری»، «فریبا جدیکار»، «گلاره عباسی» و «ساعد سهیلی» همکاری داشت.

سجادی دیرمینا سجاد دیرمینا

گفتنی است این روزها سریال «دل دار» با هنرنمایی «سجاد دیرمینا» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و نیز سریال «خانه امن» با بازی این هنرمند جوان ایرانی هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران و کابل از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر